2010. május 23., vasárnap

Renyhe Nők

Van itt egy könnyed délutáni műsor, úgy hívják, hogy Loose Women, ahol 4-5 középkorú magát jól tartó hölgy összejön, és aranyos butaságokat beszélnek, meg néha egészen elgondolkodtatókat is. Ők most a tv barátnőim, akiket kéthetente keddenként nézek a Sam nevű kuncsaft tévéjén, akinél vasalni szoktam. (Sam az egyik legrégibb kliens, aki némi nyitottsággal rendelkezik művészetem iránt is; fényképeim díszítik falait.)
Node.. nagyon jellemző az angol nőkre ez a renyheség, a huncut kis szövetség, az összetartás, néha a férfiak kifigurázásával, de sosem túlzott megalázásával. Angliában régen bevált jó szokás a nőuralom!
Itt is van versengés persze, irigykedés egymás között, de köszönhetően az alap önbizalomnak – rengeteg önbizalma van az angol nőknek, néha egészen érthetetlen miért – nagyon összetartóak a „lányhordák”. Sokszor látunk elsuhanni itt Brighton utcáin rendőrnőnek, ápolónőnek, vagy szimplán alig öltözött lányokat, akik félelmetes hangos sikollyal vonulnak végig tizedmagukkal a férfiak vágyait és rémületét gerjesztve. Nagyon elhíresültek ezek a lánybúcsúztató bulik (a hen nightok) , ahol egyformába öltöznek és mérhetetlen nagyot duhajkodnak. Évek (de inkább csak hónapok) múlva pedig ugyanezek a lányok , a babakocsikat tolják így együtt.

Annó voltak ambícióim, hogy a zenén keresztül népszerűsítem ezt a női-összetartó fílinget a magyar klubokban is. De nehezen kivitelezhető a dolog egy himsoviniszta országban.
Maradok hát az én renyhe angol közösségemben, és jókat vihogok vasalás közben.

Ezt a videot most találtam; renyhe interjú Ringoval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése