2010. május 1., szombat

Bence

Keveset írtam a zenéről mostanában. Talán azért, mert zenefronton is folyton változó a helyzet, nem szerettem volna elkapkodni semmi hírt.
Azt tudjátok, hogy Bencével egy közös albumon dolgozunk, amire én írom a dalokat (meg adom a hangomat), Bence pedig a hangszerelési munkálatokat végzi. Bencével még ezer éve ismerkedtünk össze a jó Bluestanyán, és kisebb szünet után újra felvettük a szálakat, amikor megkért, hogy énekeljek neki egy „Sunny”-t. A Sunny olyan jól sikeredett, hogy eztán én kerestem meg őt, hogy csináljunk még több dalt együtt, és tavaly bele is kezdtünk a munkálatokba.

Bence nem csak a hazai Jazzy rádiótól kapott elismerést, hanem az én internetes jazz barátaim körében is szupersztár lett (U-nam, a francia gitárvirtuóz és Geroge Benson jóbarátja egyenesen le akarta nyúlni tőlem az új albumához). Nem csak technikailag ügyes az én Bencém, hanem – és ami a mi kettőnk munkájában talán még fontosabb – hogy hosszabb instrukciók nélkül is képes megérezni, vagy meghallani azt, ahogy a dalok a fejemben szólnak. Néha egészen beleborzongok és elpirulok attól, ahogy a belelát és beleérez a lelkembe.
nem csoda, hogy a Vétek is lecsapott rá :)

2 megjegyzés:

  1. nocsak.... Köszönöm, dhrága Monka! A V-Tech csak egyetlen helyettesítő buli volt, amin tényleg jól éreztem magam, bár remélem lesz még ilyen, hiszen sokezer embör előtt játszani tényleg jó dolog. Igazán akkor fogom jól érezni magam, ha dalaidat, képességeimhez képest, maximálisan meg tudom fogalmazni ennek a buta PC-nek. :)
    Jó hogy látom most már ezt a linket, rendszeres olvasód leszek, mégegyszer gratula a header-photo-hoz, igazán dekoratív.
    Puszi kis hazánk kis városából, Érdről.
    Bence

    VálaszTörlés
  2. Velkam kedves Bence! Remélem még sokszor megtisztelsz látogatásoddal! Egyébként gratulálok a koncerthez, jó lenne együtt is koncertelni valamikor, nem csak mindig virtuálisan zenélni!
    :)

    VálaszTörlés