2010. május 4., kedd

Eugén a megnemértett művész

Eugénnal még ittlétem elején keveredtem barátságba. Szintén zenész.




A hétvégén újra összefutottunk és elpanaszolta, hogy mennyire nem jut egyről a kettőre a zenéjével, és hogy úgy döntött feladja, kész vége! Látjátok, még Brightonban sincs kolbászból a kerítés, és árányból a mikrofon! Eugén (ejtsd Júdzsin) egy roppant tehetséges fickó, az r’n’b világában éldegél, és a világ különböző népeivel gyártja a dalokat az interneten keresztül. Én nagyon szerettem hallgatni őt, és engem is tanítgatott vokálozni – amikor még úgy gondolta alapít egy zenekart. Régen azt hittem, hogy zenekar nélkül nem lehet zenélni. Régen nem is lehetett. De manapság elég egy kompjúter meg némi szabadidő, ami ugyan nem hangzik túl bizalomgerjesztően, de mégiscsak jobb mint a semmi!

Eugén igen jó barátom, ezért most reklámozom őt, ide klikkeljetek ha kíváncsiak vagytok:
guests of nature

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése