2010. május 18., kedd

Másnap Reggel

Emlékszem, amikor kis pesti lakásomban egy újfajta ritmusra leltem a gitáron, amit két akkorddal hoztam össze. Minden reggel elővettem, és munka előtt szorgosan gyakoroltam. Aztán hozzá tettem még egy pár akkordot, és kész lett a dal. A szöveg, pedig egy furcsa, keserédes élményből született, a „másnapreggel” érzésből. A dal bekerült a repertoárba, és elkezdte önálló életét.
Mindig nagy örömmel tölt el, ha egy dalom elindul önálló útjára, ilyenkor büszke szülőként integetek neki, egyre kevésbé érzem magaménak, mert a világ része lesz, s csak azt kívánom, hogy sikerrel járjon a küldetésében bármi is legyen az.
A „Másnap reggel” című dalocska igen nagy utat járt be megszületése óta. Emlékszem, amikor megmutattam Adrián barátomnak füvön ücsörögve, és mondta, hogy ez az! Ez nagyon az én dalom.
Majd átvándorolt Bence stúdiójába, ahol olyan díszbe öltözött, amivel egyből bekerült a Jazzy rádió stílusos repertoárjába.

És aztán elhoztam magammal Angliába, és beleszerettek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése