2010. április 29., csütörtök

Nagykövet

Egyik nap kaptam egy e-mailt a "Busking Cancer Uk"-tól hogy szeretnék, ha én lennék a jótékonysági utcazenélők a brightoni nagykövete. Aki nem olvasta az előző bolgot, annak dióhéjban:

Tavaly az Angol Rákkutatási alapítvány keretében részt vettem az úgy nevezett „utcazenészek a rákosokért” című jótékonykodásban. A nyitó buli Londonban volt, ahol találkoztam többek között Rod Stewarttal, a szervezkedés patrónusával és néhány szimpatikus zenésszel és szervezővel az alapítványtól. Kitaláltam, hogy Brightonban megszervezek egy nagyobb lélegzetvételű utcazenész partit, és összeraktunk a tengerparton egy klassz kis „színpadot” ahol bárki felléphetett.

Két óra múlva már jöttek is az önkormányzattól, hogy távozzunk a helyszínről, mert a szomszédok panaszkodtak, de azért így is sikerült jó pár fontot összekalapozni. Ennek hatására történhetett az, hogy engem választottak a helyi nagykövetnek, ami igen megtisztelő feladat.

Az idei első bulink Május 8-án lesz. Majd tudósítok róla.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése