2010. április 23., péntek

Első vágás

"First cut is the deepest"

Megtörtént életem első fizetős kliens hajvágása a suliban! (Eddig Zsuzsin gyakoroltam, akinek ugyebár nem nagyon lehet elrontani a haját)
Ráfért már a kényeztetés a kissé lerobbant, törékeny alkatú és hajú spanyol csajszira. Szeretem a kihívásokat, és szeretem azt a hangulatot, amikor látom valakin, hogy „készen áll”!
Amikor kilép a nihilből vagy csak a hétköznapi tekerésből, lazít, újra nővé akar válni, átadja magát egy „szakembernek”, egy másik embernek, aki elkényezteti vagy segít rajta. Amikor ezelőtt eljártam fodrászhoz (kb félévente egyszer), valahogy így éltem meg. De sajnos sokszor kerültem olyan kezek közé, akik már elfeledték e pillanat fontosságát, csak rutinból nyírtak, éppen csak a végéből, közben saját magukról beszélve.

Az én spanyol lánykám a kezdők lelkesedéséből és figyelméből kapott eleget, és olyan boldogan távozott bubifrizurájával a majdnem két órán keresztül tartó tortúra után, hogy én még ilyen boldog embert talán nem is láttam.

Jó lesz ez a szakma nekem úgy érzem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése