2011. március 18., péntek

"No one you can save that can't be saved"

"Senkit sem menthetsz meg, aki nem megmenthető..." dalolta John Lennon az "All you need is love" című dalban. Akkor ragadt a fejembe ez az idézet, amikor elkezdtem a jótékonykodást. Sokszor eszembe jutott, hogy van-e értelme egyáltalán a "vörösiszap koncertnek"? Vagy a "Gyógyulj meg Anyu" mozgalomnak? Mi van akkor, ha az a sok ember, aki nem röstelli szerény kis fizetését megosztani másokkal- amiért adott esetben órákig gürizett egy általa gyűlölt munkahelyen -  teljesen feleslegesen próbál jót tenni.

Mi van akkor, ha a másik fél hálátlan, figyelmetlen, köszönésre sem méltat bennünket. Mi van, ha az akit meg akarsz gyógyítani, arra sem méltat, hogy meggyógyul?!

Amikor elkezdtük a Hajléktalan Focisok projectjét a dalocskámmal, én magam is majdnem hajléktalanná váltam, hiszen akkora költségek merültek fel, hogy nem tudtam fizetni a lakástörlesztést otthon. Az átlag ember pedig röstelli kifizetni azt a cáhuszonnégy forintot a letöltésre, inkább bonyolult technikával leszedi a az internetrűl. (Megjegyzem a jogtiszta zeneletöltéssel én sem szolgálok jó példával).


De valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy igenis van értelme! Jót tenni sosem felesleges. A jólelkűség egyre fontosabb lelkikapaszkadóm mostanában. Ez a tisztítószer ebben a mocskos egy világban. A jó emberek boldoggá tesznek, és meleg otthonnak érzem a társaságukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése