2011. március 31., csütörtök

London csak oda

Nagyon fentem a fogam erre a könyvre, már csak azért is, mert Kiss Angéla már jóval azelőtt belopta magát a szívembe hogy tudtam volna kis titkáról :) De hiába is próbálta rejtegetni, egy trükkös cd-könyv bartellel aztán becsaltam a csőbe, és mikor végre kezemben tartottam, a "London csak oda" című művet, alig vártam, hogy végre belevessem magam a kalandba...

A tervet meghiúsította az, hogy először Zozi vetette magát a kalandba, mert egy óvatlan pillanatban lecsapott rá, és két egész napot kellett várnom arra, hogy befejezze az olvasást, és az olvasást kísérő folyamatos röhögést.

Én is nagyon élveztem minden bötűjét. Nemcsak, hogy lepergett előttem a saját életem, és mindannyiunk élete, akik ebben az országban szerencsét próbáltak, hanem közben elismerően bólogattam is, hogy dejó, hogy valakinek sikerül reális képet festeni a mi kis szürreális életünkről. A "Metrón sminkelő, körömlakkozó vagy éppen fonalat gombolyító nőkről...Hogy a parkban a mókusok a kezedből esznek. Hogy a város tele van öltönyös rollerozó és görkorcsolyázó emberekkel... Hogy Anglia az egyetlen ország, ahol biological és non-biological (nem szintetikus, szintetikus) mosószer között lehet választani. Hogy az angol férfiak hűvössége már ott megtapasztalható, hogy mikor elhaladsz egy építkezés mellett, a rád meredt férfimunkások nem kezdenek el fütyülni utánad, és nem illetnek egy "jó a segged kisanyám!" megjegyzéssel, hanem egy egyszerű Good Morning vagy Hi, lovely weather today az összes mondanivalójuk."


Szóval mindenkinek ajánlom ezt a könyvet, aki már megélte, vagy csak szeretné megélni élete kalandját a ködös  Albionban. És nagyon sok szeretettel köszönöm Angie-nek, hogy erőt ad nekünk őrült kis álmaink megvalósításához.


A könyv szerzőjének blogját itt találjátok: London csak oda

1 megjegyzés:

  1. Szia. Eltudnád nekem küldeni a könyvet légyszives. Email cimem: trinfa.izabella@gmail.hu Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés