2010. november 6., szombat

Tüzijáték

November 5-én - azaz ma - ünnepeljük a katolikus Guy Fawkes sikertelen gyújtogatási tervét, amit a protestáns parlament ellen készült elkövetni. Az angolok minden évben tűzijátékkal emlékeznek meg az eseményről, amit főleg itt délen időtöltés gyanánt gondosan jó előre megterveznek a helyi pubokban.

Én a biztonságos falak között hallgattam a rakéták repkedését, majd óvatosan kiosontam az utolsó durrogtatások között, hogy Verával ( a rózsaszínű barátnőmmel) találkozzak egy titkos rockabilly eseményen. Verát ügyesen itatta a pultos legény, többek között olyan szöveggel, hogy "ne haragudj, az előző koktélt rosszul kevertük ki, de máris hozunk egy másikat" ezért hamar táncra is perdültünk. Igazán jól éreztem magam Jerry Lee Lewisra, Shadowsra és Johnny Cashre táncolgatva. Zoli is megpörgetett, majd diadalmasan búcsúztunk, hiszen többen is megjegyezték, hogy "top dancer" vagyunk.
Ezt a dalt Katusnak küldöm szeretettel!!!

3 megjegyzés:

  1. Köszi ! A 0.48-ál Te szőltál ? :) Katusod

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika! Nem tudom, kaptál-e már, de szeretnék küldeni Neked, és ezzel kitüntetni a blogodat egy "kreatív blogger" díjjal.
    A díj szabályai:

    1. Meg kell köszönni annak, aki adta.
    2. A logót ki kell tenni a blogra.
    3. Be kell linkelni, aki adta.
    4. Tovább kell adni 7 blognak
    5. Be kell linkelni a kitüntetett blogokat
    6. Megjegyzést kell hagyni náluk
    7. El kell árulni 7 dolgot a blog írójáról

    Részletek itt: http://szulunkosztcsok.blog.hu/2010/11/07/kreativ_blogger_dij_26

    VálaszTörlés
  3. 1. Igen, én énekeltem Neked Katus! :)

    2. Köszönöm, igen megtisztelő. Megnéztem a blogodat Tündér varázspálcával, nagyon tetszik. Majd dolgozom az ügyön. Szép napot!

    VálaszTörlés