2010. november 8., hétfő

Siker II.

Ma kaptam egy sms-t a City College-től, hogy sikeres tanulmányaimat azzal  jutalmazzák, hogy benne lesz a nevem az Argusban, a legnevesebb helyi hetilapban. Igazán kedves gesztus, már csak azért is, mert egy lusta dög vagyok, aki tanórán bodorítja a haját, vagy egy szinttel lejjebb masszíroztatja magát. A hír persze nagyon feldobott!

Talán én vagyok az egyetlen lény  a világon, aki nem tudja annyira értékelni a kemény munkával elért sikert, mint a semmiből jövő meglepetés sikerélményt. Amiért évekig dolgozok, áldozatokat hozok és kicsit bele is őrülök nem igazán ad sikerélményt, hanem úgy  érzem hogy matematikailag kiszámítva megérdemlem. Azok a sikerek viszont, amik meglepetésszerűen érnek, Isten ajándékai. Ilyenkor azt érzem, hogy figyelnek rám, és azért jutalmaznak mert szeretnek. Nem azért, mert stréber vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése