2010. március 23., kedd

Yes!!!

Az előző blogban meséltem már Nektek Shanila barátnémról is. A gyönyörű mauriciuszi lány egyik foglalkozása a life coacher. A life coacher egy nagyon divatos dolog mostanság, bizonyára sokan hallottatok már róla. Tömören és szigorúan fogalmazva „botcsinálta szihiáterek, akik némi józan ésszel és a világ energiavonzás törvényének ismeretével igyekeznek másokat céljaik felé navigálni”. Általában azok az emberek űzik ezt a szakmát, akik maguk sem tudják mit kezdjenek életükkel! Shanila pedig rajtam gyakorolt.
Leültetett egy kanapéra, fogott egy papírt a kezében, és mindenféléket kérdezett. Például, hogy mit szeretnék nagyon az életben. És aztán persze finoman navigált a siker felé!
Én ekkor döbbentem rá a jól működő „ magyar lúzer elméletre”.
Az angol (amerikai, külföldi, fekete, jó kisugárzású ember) ha valamit szeretne elérni azt mondja lazán, hogy „Yes, sikerülni fog!” A magyar (én) pedig azt: Biztos nem fog sikerülni! Paradox módon ezt épp azért mondjuk, hogy sikerüljön. Mert ha azt mondjuk, hogy „Yes, sikerülni fog!” akkor görcsölünk, hogy jujj már kimondtuk, és ciki ha nem sikerül. Ha meg mégsem sikerül, akkor jön a jó öreg "Tuttttam!" (ami végezetül némi sikerélménnyel zárja az ügyet). Most ezt gyakorlom hogy YES!. Kimondani azt, hogy igeeen! SIKERÜLNIFOOOOOOG!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése