2010. december 4., szombat

tévé

Tegnap este babysitteltem, és a kandalló mellet ücsörögve békésen rácuppantam a nagy tévére. Több, mint 3 éve tévétlenül élek, ilyenkor mindig tágra nyílt szemmel bámulok és igyekszem minél több hasznos információt magamba szívni. Tegnap este éppen azt, hogy miféle új reality sók léteznek. Megismertem például a "jól nézek ki meztelenül" c test és lélekápoló műsort, amit egy tenyérbemászó képű de elméletileg jóságos meleg fickó vezet. Felfedeztem a wife-swap (asszonycsere) címűt is, ahol két család két asszonyát kicserélik egy hétre, és lekövetik, hogy miként vészelték át szerencsétlenek a másik férjét és gyerekeit.

Nem azért nincs tévénk mert nem telik rá - hiszen egy olyan városban élünk, ahol az utcák tele vannak jól működő - "I am working, please take me. Remote controll in drawer" - színes tévékkel. Nem is azért, mert nem telik tv-licencre, ami Anglia sajátosságai közé tartozik, hanem egyszerűen nincs és kész.

A pénteki jótékonysági bulin többen is megkérdezték, hogy honnét van nekem időm ilyen eseményeket szervezgetni.
Most már világos, hogy azért, mert nincs tévénk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése