2010. december 17., péntek

Folyt köv

Érdekes, hogy amint visszatértem a tavaszba, visszatértem a természetbe is. A tél szép, de hideg-rideg állománya eltaszít magától, nincs kedvem eggyé válni vele. A hideg elöl mindig furcsa kis barlangba zárkózom, és a valóság szürreálissá válik. 25 foknál azonban újra összeérünk a világgal, és ez pár nap tavasz Spanyolországban igazi csoda volt.

Gyakorlatilag végig a hegyek között éldegéltünk: ettünk, sétáltunk, este pedig tv-t néztünk.

Mindezek közben folyamatosan egy "idegen" család része voltam, mint egy cserediák :) 5 napig kiszakadtam a saját életemből, és belepottyantam egy olyanba, amiben csak szemlélődő voltam. Hiába is voltak, a problémák engem nem értek el, mintha érzéstelenítettek volna úgy figyeltem mindent. Azt ettem, amit ők, oda mentem ahova ők... minden jó volt. És ha meguntam a kisfiú kiabálását, akkor belebújtam egy könyvbe, vagy legújabb szenvedélyemnek hódoltam, amit hamarosan megosztok Veletek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése