2010. szeptember 22., szerda

Suli

Hurrá, megkaptam az állami támogatás, és beiratkoztam a suliba. A fodrász suli level 2 képzésre. Mint később kiderült, szinte minden osztálytársamat támogatja az állam.

A nyár során nagyon szigorú lett az iskolai törvény, és mindenkit úgy kezelnek
1. mint tizenkét évest
2. potenciális pedofilt/ tolvajt/gonoszt.

A szabályok  között szerepel például, hogy kötelességünk a nyakunkban hordani a diákigazolványt, nem elég hogy jellegzetes padlizsán színű egyenruhánkkal jelezzük, hogy ide tartozunk.

Tilos csúfolodni. (az én tiniidőmben miért nem volt ilyen??)

Az is szabályként van megírva, hogy bízzunk magunkban és másokat is bíztassunk merész célkitűzésekkel.  


Egyelőre élvezem. Ma egész nap egy baba haját vagdostam, és közben a lányok csacsogását hallgattam. 



3 megjegyzés:

  1. Szia! Régóta olvasom már a blogodat, de még csak egy hónapja vagyok Brightonba. Mi kellett hozzá, hogy állami támogatást kapj?

    VálaszTörlés
  2. Szia Isabelle!

    A Brighton City College több esetben ad támogatást, ezeket a suli által kiadott formanyomtatványon találod meg.

    Én az "első level 2 képzés" címen kaptam meg, amihez igazolnom kellett, hogy bizonyos összegnél kevesebb a fizetésem, illetve igazolnom kellett, hogy ez az első level 2 képzésem.

    Érdemes utána nézni a lehetőségeknek, mert az angolok nagyon támogatják az oktatást. Pl az én időmben volt egy nyelvsuli, ahol még fizettek is, ha elvégeztük a tanfolyamot.

    VálaszTörlés
  3. hát ez nagyon jól hangzik :) Novemberben szeretnék elkezdeni valamit, remélem akkor is indul valamilyen képzés, utánanézek mindenképp! :) köszönöm szépen az infót :)

    VálaszTörlés