2010. szeptember 6., hétfő

Kis zenés nosztalgia

A minap visszautaztam azokba az időkbe, amikor egy 8 tagú pop/funk zenekarban táncoltam, danoltam és időnként szövegeket is írtam. A NEBO zenekar, eredetileg Pozitiv néven futott. (Amíg egyik koncertünk alkalmával egy gyanús jellem meg nem zsarolt bennünket azzal, hogy ez a név az övé, egy jelképes összegért viszont megtarthatjuk.)

A zenekarral rendszeresen játszottunk Pesten, eljutottunk a Szigetre és a Félszigetre is. Megkockáztattunk egy VIVA TV-s tehetségkutatót is, aminek köszönhetően elkészült egy lemezünk és néha felismertek az utcán. A dalaink messze földre eljutottak, és természetesen itt Angliában is rendszeresen megy a rádióban.





A zenekar azóta szétszéledt, de persze mindenki aktívan zenél.
Az alapító tagok saját zenéik mellett összeszűrték a levet Garami Gáborral ( "szinténzenész" rádiós műsorvezetővel), és a Garami Funky Staff szerves részévé váltak.

A zenekar ritmusszekciója a szaxofonos megalapították a Groovus Interruptus nevű zenekart, ami nevéhez híven igen grúvos és jazzes.


Timcike az én énekespárom azóta aranyos anyuka lett, de nem ücsörög a babérjain, 3 zenekarban is nyomja!!! Az egyik a Sungirls, aztán van a Filado, és a Cavintones nevű is, ahova most éppen énekes srácot keresnek.

Ez itten az ő videójuk:




Matyi lett a legszerencsésebb, hiszen ő az Instant Groove zenekar részévé vált. :)
A zenekar, ahol Katus hugom énekel. A legújabb hírek szerint a Dallamos Villamoson dalolnak majd vasárnap. Mindenképpen nézzétek meg őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése