2011. május 22., vasárnap

Sister - Story

Az új kislemez a szülinapomon fog megszületni :) Gondoltam hát, amíg várjuk, megosztom Veletek a dal történetét.

A Me and My Sister című dal egyik barátom, Madrián szép fekete kölcsöngitárján született még a pesti kis kecómban (körülbelül 4 éve). Hosszú kihagyás után vettem újra kezembe ilyen hangszert, és ez lett az egyik első teljesen saját szerzeményem. Talán pont a hosszú szünet miatt - nagyon gyorsan elkészült...

Először a dallamot sikerült megalkotnom, ami egészen mélyről tört fel belőlem, majd próbáltam helyére tenni ezt a kicsit sötét mégis kicsit mosolygós érzést, a megfelelő szöveggel. Kerestem a témát, vagyis azt személyt, aki iránt ezt a mondhatni hátborzongatóan mély szeretetet érzem. És a megoldás  "Me and my Sister" lett.
Aki ismer, tudja hogy imádom a húgaimat Katust és Zsuzsust, és nagyon örültem, hogy ily szépen beindult a dal ezzel a szöveggel.

részlet a videoklipből


A történet, amit eldalolok nem a mi életünket írja le, de a mi gyerekkorunkból és az egymás iránti érzésekből táplálkozik. Abból, ahogy a gyerekek látják a világot. Ahogy a testvérek szeretik és védelmezik egymást nem túl ideális körülmények között egy nem túl ideális családi háttérrel.

A dal még kezdeti fázisában megtalálta a közönségét, és érezni lehetett, hogy talán többekhez is eljut majd, ha egyszer elkészül a stúdió változat is. Nem is reméltem, hogy ilyen szép hangszerelése lesz majd, amit természetesen Bihari Bencének köszönhetünk. Az éneksávokat itt Brightonban vettem fel Eugene McDonald barátom házistúdiójában. Még Linka Péter segített a felvételek előtt egy kicsit kipolírozni az angolomat. A mastering pedig, amint meséltem egy igen szerencsés megoldással készült el - az utolsó pillanatban.

Korábban már olvashattatok a videoklip készültéről is, ami szerintem nagyon eltalálta ezt a dinamikus érzelemkavalkádot, amit Bence belevitt a hangszerelésbe.


részlet a videoklipből


kislemezbemutató party május 29-én (vasárnap) lesz itt Brightonban egy kis koncerttel megbolondítva.  Gyertek el bátran, ingyenes!

Helyszín: The Florist 
Cím: 22-23 Upper N St, Brighton BN1 3FG Tel: 01273 325491
Kezdés délután 5 órakor
Program: videoklip bemutató, koncert (nagyon különleges vendégekkel), kötetlen szülinapi mulatság (többünknek). Helyfoglalás javasolt. Matiné lévén gyerekek is jöhetnek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése