2011. május 14., szombat

Fejlemények

Említettem, hogy izgalmas fejlemények vannak. Nos, az egész az első fodrász munkámmal kezdődött (amiért később ki is fizettek, pedig nem is számítottam rá - jippié) amikor a Chestnut Tree gyerekeinek készítettük elő a zenés videót. Ekkor ismerkedtem meg Tasleennel, a gyermekét gyászoló, és ezzel az eseménnyel a gyermekének emléket adó csodálatos hölggyel, aki mellesleg professional makeup artist. Tasleen vállalkozása a Forward Facing kreatív megoldásokkal segíti az emberek önbizalmát és méltóságát visszaszerezni. Szerelem volt első látásra, és tudtuk, hogy nekünk együtt kell dolgoznunk. Amint ott figyelgettem őt, éreztem, hogy egy igazi ember. (Mert tudjátok, sok a nem igazi ember...)



Talán egy kicsit anyakomplexusból (anyahiányból), vagy a "női szövetség erősítése" komplexusomból kifolyólag erős bennem a barátkozási és megismerési vágy mostanában a saját nemem iránt. De az is lehet, hogy egyszerűen jobban bízok azokban, akik tudják mi az a menstruáció. :)

Node, végülis annyiban maradtunk, hogy együtt visszük tovább ügyeinket, mint pl a rákosokat segítő alapítványok, hajléktalanok, zene, művészetek stb és sok eseményt szervezünk majd ennek jegyében. Erre az elhatározásra természetesen a kislemezbemutató partimon fogunk koccintani.

Jóó, lehet, hogy nem rakendroll, de van itt az is, amiről szintén hamarosan írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése