2011. május 17., kedd

Május 14 - Brightoni Magyarok Kiállítása

Tök ideges lettem a pogácsák miatt. Pedig minden rendben ment addig a pontig, amíg furcsa égett gumi szagot nem éreztem a sütőből. Szegény pogikákat ki kellett dobni, mert véletlenül egy műanyag darabot is megsütöttem velük. A következő adag már jó lett, és rohantam is le velük a brightoni magyarok kiállításának megnyitójára. Épp hogy odaértem...


Szerencsére, olyan jó kis csapat jött össze, hogy mire megérkeztem szinte minden elkészült. A művek és az alkotók türelmesen várták a látogatókat az Under The Bridge Stúdió Community szobájának színes falain. Örömmel láttam, hogy a többieknek is éppen olyan fontos volt ez a nap, mint nekem.

művészek és művek 

A megnyitóra lejött Miszter Péter is, az SHCA elnöke, aki megnyitotta és fellazította az eseményt. Az alkotók beszéltek kicsit magukról miközben a kíváncsi érdeklődők és barátok  beszállíngóztak hozzánk.


magok tánca


Anikó barátnőmmel mézeskalács szíveket festettünk, amit nem csak a gyerekek élveztek.

alkotunk Anikó vezetésével

Honfitársaink mellett sok külföldit (és angolt) sikerült a helyszínre csábítani, akik nagyon sok kedveset mondtak nekünk. Bevallom, nagyon büszke voltam magunkra! :)  Ezúton szeretnék köszönetet mindenkinek, aki részt vett ebben az első hangulatos kis kiállítás megszervezésében, és mindazoknak, akik eljöttek.

  A kiállítást Május 31-ig tekintheti meg minden kedves érdeklődő. 




papírmasé babák - a  kiállítás sztárjai


A kiállítók:


File Gabriella
Páter Sándor
Boholy Anikó
Weisz Orsolya
Bakonyi Brigitta
Odri Gabriella
Paul Mutant
és Henter Mónika


A helyszínen készült fényképekért köszönet Páter Sándornak és Peter Williamsnek

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Ha személyesen most nem is lehetek ott a távolság miatt, örömmel olvstam az eseményről. Valamiért nagy gondolatok jutottak eszembe, de még a végén fizetett hirdetés hangulatát kelteném :D

    A legjobbakat és persze hajrá :)!
    Üdv.
    Áron Budapestről

    VálaszTörlés
  2. Kedves Áron!

    Nagyon köszönjük, mindig jól esik egy kis lelki támogatás Otthonról.

    Üdv: Mónika

    VálaszTörlés