2011. április 3., vasárnap

Videoklip (terápia)

Először nagyikát és nagynénikét látogattam meg, akik már nagyon vártak, és akik szegények - mint később kiderült - hiába vártak vissza vacsorára, mert a filmforgatás fél 11-ig tartott. A jóvágású legények és "Kisági" is nagy izgalommal fogadtak, és kellően felforgatták a lakást, ami ezúttal nem otthon, hanem (fel)forgatás helyszíne volt. Talán életemben nem éreztem magam ennyire furán hazalátogatásom során. A hely, ahol életem javát éltem le, egy üres, frissen festett funkcionális tér volt csupán, és Anyu helyett a forgatócsoport által hozott, és saját személyes tárgyaink  vártak rám - művészi elrendezésben.


Az első jelenetet Anyu szobájában forgattuk, ahol végre szembesültem a fogatókönyvvel is, amelyben saját életemet írta meg Balázs, az ifjú rendező, akit akkor láttam először életemben. Nagyon izgalmas élmény volt megtapasztalni magam egy másik dimenzióban: egy rendező szemszögéből, aki teljes odaadással, aprólékossággal és őszinte szeretettel kreálta meg lelkem egy darabját. Azt a darabot, ami "Me and My Sister"-ként buggyant ki belőlem évekkel ezelőtt.

Mindig lenyűgöz, ha egy dalom a mi dalunk lesz, és túlnőve alkotóját önálló életbe kezd. Talán a legjobb érzés, ami egy dalszerzővel történhet.

forgatókönyv és szereplők


A forgatás során bejártuk szinte minden zugát a "régi háznak", és hiúságomat levetve átadtam magam az érzelmeknek, és hagytam, hogy elgyengítsenek az emlékek. Hagytam, hogy elgyengítsen a tudat, hogy életem legfontosabb helyszíne most vászonra kerül, vagy tévébe - vagy reálisan nézve a helyzetet jútyúbra, hiszen mindannyian tudatában voltunk annak, hogy ez a művészfilm nem biztos, hogy felkerül a Viva toptenre.

Talán ez volt a legszebb az egészben, hogy mindannyiunkat az önkifejezés vezérelt. S nekem hatékony terápia. Egy tökéletes kis csapattal a szívből született zene és művészet segítségével sikerült könnyes búcsút mondtam a múltnak, és bizakodóan tekinteni a jövőbe. Ezúton is hálás köszönetemet küldöm a stábnak, Székely Ági -"Kiságinak", Szövényi-Lux Balázsnak, Batka Máténak és Szabó Daninak.

Festős jelenet


Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre, ami várhatóan május végén lesz megtekinthető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése