2011. február 11., péntek

Korai Öröm

Egyik reggel sütött a nap. Kinyitottam - vagyis az itteni szokás szerint feltoltam - az ablakokat, és élveztem, hogy nem fázok. Kikapcsoltam a fűtést (ami gyanánt néha a villanysütőt használjuk), megváltam  a melegvizes palacktól is, ami télen nélkülözhetetlen kelléke a háztartásnak. (Jobb, mint bármelyik "plüssállat", sőt férfipótléknak sem rossz, ha az ember lánya társaságra vágyik az ágyban. Csak fel kell tölteni forró vízzel, és reggelig melegít).

Felvettem lenge tavaszi kabátomat, és idilli boldogsággal szippantottam magamba a levegőt. Szőrös csizmámat elegáns félcipőre cseréltem, és csinosan, szoknyásan sétálgattam Brighton utcáin. Egy óra múlva nyoma sem volt az egésznek. Visszaszürkült a világ, és természetesen jól begfáztam. Újra kellett tölteni a belegvizes palackot is.

a melegvizes palack - minden angol háztartás része

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése