2011. február 22., kedd

Eastborne-i magyar buli

A Sussexi Magyar Kultúrális Szövetség elnöke Vörös Péter - vagy ahogy mi hívjuk őt Miszter Péter - és csapata egy pörgős telt házas bulit hoztak össze múlt vasárnap Eastbourne-ben, tőlünk kb 20 km-re. Anyukák, apukák és gyerekek együtt roptak a táncparketten Kozmix-ra és Beatricsére.

Finom pörököltet és szendvicseket lehetett kapni, amit nekünk zenészeknek igen nagylelkűen ingyen mértek annak ellenére, hogy a közönség - úgy véltem - nem volt túl fogékony a művészetünkre. (leszámítva egy-két ismerőst, akik tapsoltak, amikor szóltam nekik). A hangosítással is voltak gondok, és a hangtechnikus Geri szegény az egész előadás alatt két mikrofont tartott elém, mert nem tudta, hogy még két állványra szükség lesz - nekem és a gitáromnak. Azóta nagyon tisztelem őt, és remélem, hogy tudunk még együtt dolgozni kicsit optimálisabb körülmények között. És Miszter Péternek is nagyon köszönjük a lehetőséget, a jó és segítő szándékot. Még cd-t is vett. (Remélem hogy tetszett neki...) Nagyon sikeres volt a buli egyébként, mi a hangulat tetőfokán mentünk el, hogy le ne késsük az utolsó buszt Brighton felé.

Hazafelé a buszon nagy meghatódással tapasztaltam, hogy az egyik barátnénk, Ági felkarolt egy teljesen ismeretlen hazánkfiát, aki akkor csöppent Angliába, és nem volt hol aludnia aznap este. Vitték szépen haza, és egész úton jó tanácsokkal meg biztató szavakkal látták el. Ilyenkor olyan büszke vagyok ránk.


Gőzerővel beindult a sussexi magyar társaság egyébként, és odaadóan igyekszünk a kultúránkat ápolgatni. Kilátásban van egy hétvégi magyar iskola, és egy kreatív kézműves közösség megalapítása. Hamarosan újra élesztjük a rádióműsort is. "Határ a csillagos ég".

1 megjegyzés:

  1. Jajjj! Ez nagyon jo, ha tehetem minden talentumommal tamogatom a kezdemenyezest! Hu ez nagyon patetikus lett, bar en kisse cselcsap vagyok!

    Egy szakacs, akinek az elete a fozes!
    suzy9@freemail.hu

    VálaszTörlés