2013. október 31., csütörtök

Új élet - I rész

Mióta búcsút mondtunk az OUCH-nak, az életünk teljesen megváltozott. Alex gyorsan talált munkát (többet is), én pedig beindítottam a magántanár vállalkozásomat.
Mióta félretettem a rakenrollt, azóta mondhatni fellendült a festő karrierem, vagyis úgy néz ki, Karácsonyig rendesen el leszek látva munkával. (Három megbízást is kaptam)

Élvezzük az együtt töltött időt az én drága urammal, hogy van türelmünk egymáshoz, a családhoz, és nem stresszelünk kiszámíthatatlan dolgok miatt. Esténként összebújva elnyúlunk a tévé előtt, vagy már 8-kor az ágyban olvasunk! Főzünk, terveket szövünk, kirándulunk, felkeressük a barátainkat, akiket ezer éve nem láttunk...

Új életet kezdtünk szó szerint is, hiszen nagy örömmel megosztom Veletek is a hírt: Februárra kisbabát várunk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése