2013. január 30., szerda

Nemsokára Esküvő VÁÁÁÁ! :)

Túlságosan nagy a téma, ezért inkább csak pontokba szedem. 

  • Akinek már volt ilyen, az biztosan tudja, hogy az esküvői készületek teljes munkaidőt igényelnek. Szerencsére nekem vannak a világon a legjobb barátnőm, és tesóim ezért én csak félállásban nyomom. 
  • Készülődés az esküvőnkre a egyik legjobb meló a világon. (Nekem, aki mindig szervez valamit, nagyon jól jött most :) )
  • Az elején úgy gondoltam jó lesz bármi lesz, de most hogy így belebonyolódtunk,  már a tökéletes esküvőre készülünk. 
  • Még mindig nehezen fogom fel, hogy lesz, de azért dolgozok rajta keményen :) (Habár még azt sem fogtam fel, hogy Alex csak megszeretett a mindenségit!)
  • Most éppen a lánybúcsú miatt izgulok, ami 3 nap és 3 éjjel tart majd.
  • Új nevem lesz basszus! (Még mindig nem gyakoroltam ki hogy fogom leírni hogy miszisz weddell, de azt már pontosan tudom, hogy hogy fogják csúfolni a gyerekeinket ha esetleg adjisten magyar iskolába járnak majd)
  • Időnként találkozom anyóssal "wedding napkra' ilyenkor elmegyünk vásárolni és az Alfrescoba ebédelni, hogy szokjuk az esküvő színhelyét. 
  • Jelentem, már szerencsésen túl vagyok egy pár esküvői rémálmon. (Amelyek kísértetiesen hasonlítanak a maraton előtti  rémálmokra, no meg persze az érettségire is)
  • Egyszer túl öregnek érzem magam ehhez az egész flinc flanc lagzihoz, máskor meg éppen hogy  túl fiatalnak és éretlennek a házassághoz. De sosincs kételyem a személyt illetően!








(Alex és az unokahuga, Scarlett )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése