2011. április 3., vasárnap

Otthon - március 24

Legutóbbi hazalátogatásom rövid volt, de olyan tömör, hogy azt sem tudom hol kezdjem. Mikor megérkeztem, első ízben próbáltam Katus húgom új otthonához eljutni, ami nem volt olyan egyszerű, mint képzeltem, hiszen a belváros zegzugos, egyirányú utcái megkavartak bennünket, és végül kipattantam a kocsiból, és gyalog próbáltam megtalálni. Az utcán leltünk egymásra, és a szokásos filmbe illő szenvedélyes öleléssel ugrottunk össze. Katus és "Lakóági" vagy "Kisági" együtt költöztek el a családi házból egy kedves, belsőudvaros bérházba.

Aznap este koncertünk volt Évával, úgyhogy nem is nagyon volt időnk romantikázni. Nagyon élveztem az Opera mögé való sétát, ahol sejtésem szerint amerikai származású Dan könyvesboltjában készültünk a koncertre. A könyvesbolt, ami nappal kerékpárboltként is funkcionál igen hamar kellemetes klubbá változott, ahol - szinte már szokásomhoz híven - erősítés nélkül énekeltem és gitároztam. Szerencse, hogy vannak olyan barátaim, mint Mookie, aki kölcsönadta gitárját, (azt a gitárt, amin évekkel ezelött sokat játszottam Mookie-val együtt), különben az sem lett volna. :)

A kis klubhelyiség hamar megtelt, plusz megérkezett 3 ifjú operatőr is (köztük "Kisági), akik a készülő videokliphez vettek fel anyagokat. Olyanok voltunk így szépen összezsúfolva, mint egy nagy család. Mint egy színes nagycsalád: fényképezős japánnal, indiai hölgyekkel, angolul beszélő magyarokkal, és magyarul beszélő angolokkal. Ez a koncert sem sokkal különbözött egy angliai magyar bulitól. Tulajdonképpen már teljesen össze vagyok keveredve ország ügyben, hiszen Angliában leginkább magyaroknak zenélünk, Magyarországon meg angoloknak. De bevallom, hogy nagyon élvezem ezt a zavart furcsa szürreális globalizációt.

Ezt az összevágott videofelvételt egy rajongótól kaptam ajándékba. Nagyon élveztem a szitár-hegedű-perka kompozíciót, és ahhoz képest, hogy a fiúkkal akkor láttuk egymást először életünkben (vagy legalábbis akkor úgy hittük) egész jól szóltunk.



Koncert után beültünk egy általam lenyűgözőnek és felettébb édesen európainak tartott épületbe (Instant), ahol a sűrű dohányfüsttől és irsai olivértől megszédülve nagyon jól éreztem magam Katussal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése