2012. június 22., péntek

Britain's Got Talent II. rész

Vicces - és Brightonra jellemző eset - hogy miközben izgatottan néztük a BGT utolsó epizódjaid kiderült, hogy az egyik döntős Sam Kelly pont az Ouch!-ba szervez egy bulit. (Még nem híres korában fogott bele a projectkbe, ő is itt Brightonban jár zenesuliba és a zenesuli - BIMM -gyakran koncertezik nálunk) Az  általa szervezett este neve Nerd Night volt, ami annyit jelent, hogy mindneki képregényhősnek, vagy képregényt olvasó okostóbiásnak öltözött, és persze volt élőzene és vigadalom.



Így Alex Hulk lett, (ffalfestékkel zöldre festette magát), én meg egy 3d mozis szemüveggel oldottam meg hogy okostojás legyek. Már a nap eleje is viccesen indult, mert Alex így zölden ment el megnézni egy rugby meccset, amit a sky sporton leadtak, és mivel a kameramannak feltűnt többször kommentálták cselekedeteit.


Én is nagyon izgatott voltam az esti buli miatt, ahol  rajtam kívül senki nem foglalkozott a hírességgel. (Végülis ők már régóta ismerték, a többiek meg nem néztek BGT-t)

Sam meg a nerdek


Az est végéén átadták a díjakat a nyertes kosztümnek, s képzeljétek ki nyerte meg a főnyereményt, stúdió időt Brighton egyik legpofásabb próbatermében? - hát én! Már alig várom, hogy menjünk
Sam Kelly video a BGT-ből


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése