2012. június 20., szerda

Bébiszitt

A világ legjobb munkája a bébiszittelés. Természetesen arra a bébiszittelésre gondolok, amikor este elmennek a szülők és a bébiszitter (ez esetben én) kap egy bébi monitort, egy fényképet a gyerekről, egy üveg jóféle bort, mellé sajtot és krékert és egy távirányítót, hogy jól érezze magát. (mindezt 10 fontos órabérrel)

Egyik ilyen esetem sajnos nem úgy végződött, amilyen jól kezdődött. Az áldott édesanya és a testvére olyan részegen érkeztek haza, hogy alig tudtak felvánszorogni a lépcsőn. Mindkettőnek véres volt az arca, az egyiknek a foga is kitört. Azt mondták azért történt mindez, mert a Brighton Centerben ahol az X-faktort nézték nagyon erős a bor. Hááát...

(még mindig jobb, mint az én történetem, amikor azt gondoltam hogy ezek tuti megöltek valakit)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése