2012. március 12., hétfő

Rabóta, rabóta rabóta...

(Amint látjátok nagyon ügyesen (és szellemesen) átvettem (és megmódosítottam) Lenin bölcseletét).

Keményen dolgozunk a kis bizniszünkben és próbálok nem hisztizni azon, hogy megint csak valami újabb dolgot kell kitanulnom amiben semmi sikerélményem nincsen - egyelőre. Nem is beszélve arról hogy közben egy újabb mumussal kell szembenéznem, vagyis üzletelnem kell.

Habár folyamatosan kapok a fejemhez (építő jellegű) kritikákat, szakmai tapasztalatlanságomat szorgalommal próbálom ellensúlyozni napi 10 órás munkával. Mindeközben próbálom megmagyarázni magamnak, hogy nem baj, hogy most megint valami tök mást kell tanulnom, mert az élet - legalábbis az enyém - már csak ilyen, és milyen jó is, hogy ilyen. (Nem olyan pl, mint azoké, akik egész életükben egy szakmát tökéletesítettek, és egyre jobbak benne, és haladnak előre, felnőtté válnak, szép házuk és gyerekeik lesznek, derosszisaz!) Rengeteget tanulok most, és egyébként pedig nagyon büszke vagyok a csapatunkra. (Magamra nem annyira, mint a csapatunkra).

Szóval finom ebédeket szállítunk ki Hove és Brighton környékén. Ezt a logót és a weboldalt (www.brightonlunch.info) is én terveztem, és magam szállítom ki a rakományt biciklivel. Jah és én vagyok a főkóstoló és én csomagolom be a kajákat, amihez úgy érzem van jó kézügyességem. (Azért mégiscsak ér némi sikerélmény). Egyébként pedig a legfontosabb az, hogy minden nagyon finom!!!!

a kislány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése