2012. február 11., szombat

Atkins és az egészséges életmód

A ötlete volt hogy a karácsonykor felszedett pocakunkat atkins diétával tüntessük el. Ez azért volt jó öltet, mert így véget vetettünk az italozásnak, (ezáltal a ciginek is) és az én maratonos felkészülésem is beindult. (Habár sokszor szédelegek az éhségtől annak ellenére, hogy  éjjel is zabálom a csirkét szalonnyával..)

Jó, hogy A szigorúan betartatja velünk az étrendet, és szereztem egy személyes trainert is az egyik takarítós kliens személyében. Őt Steve-nek hívják, és nagyon lelkesedik minden egészséggel és testmozgással kapcsolatos dologért. Otthon készít videofelvételeket, mert az Anyuka visszament dolgozni (a channel 4-ban szerkeszti a főzős műsorokat) ő meg otthon maradt a két kicsi lányukkal. A kisebbiket Alexnak hívják (itt a lányok is lehetnek Alexek), és nagyon cuki nagy feje van a táptól. (Mindig jól megdögönyözöm, mert nem lehet ellenállni neki.)

Igazából nem kértem tanácsot sosem Stevetől, de ő szívesen beszél hozzám és követ a lakásban ahol éppen takizgatok. Mutatott egy pár videofelvételt is a múltjából, mint pl ez a reggeli műsor. (Ő ez a sármos északi dialektusú férfiú.)




Steve most éppen Mr Tumble-val készít egy fitnessz videot. Őt csak a gyerekek ismerik, meg a gyerekes szülők én még nem hallottam róla, de állítólag nagy sztár. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése