2012. január 25., szerda

Furcsa magyarok

A brightoni magyarok közül leginkább azok tartanak és ragadnak össze, akik nem beszélnek angolul. Akinek már sikerült beilleszkedni, és önbizalommal használják a nyelvet, általában másféle külföldiekkel barátkoznak, vagy ritkább esetben angolokkal. (Általában azok barátkoznak angolokkal, akik angolokhoz mentek feleségül)

A magyarok összetartása általában az első csalódásig tart. Sok lenyűgöző történetet hallottam arról, miként verik át egymást  a magyarok, ezért nem is csodálkozom, hogy nem nagyon igen keressük egymás társaságát. (Hacsak nem valami praktikus okból, mint pl "Adjatok má' munkát".) . Én szerencsére egyelőre megúsztam az ilyen átverős élményeket, de azért én is kaptam már ezt azt a fejemhez.

Hozzá kell tennem, hogy az én baráti köröm nagy része szintén magyarokból áll, gondosan kiválasztott tiszta lelkű, szorgalmas, jókedvű, segítőkész, emberekből, akikre büszkén mondhatom az angoloknak, hogy kérlekszépen, ilyenek a magyarok!!!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Móni! Üzenetem nem ide való, de keresem a brightoni magyarokat, mert július elején indul a buszom, s a nyárat ott fogom tölteni. Kérlek szépen, ha ismersz olyat aki megbízható ás tudna szállást biztosítani,segíts nekem ebben!
    Nagyon köszönöm!
    Veronika

    VálaszTörlés
  2. Szia Veronika, mindenképpen ajánlom a Facebookon a Brightoni Magyarok csoportot. Ha nem találod meg, keress engem, és felveszlek - hiszen én vagyok az egyik adminisztrátor. Sok sikert!

    VálaszTörlés