2012. szeptember 22., szombat

Régi - Új Dal (Change Your Mind)

A művészetben az az igzalmas és egyben idegesítő, hogy igen nehéz a siker útját kiszámítani. Bár remélhetjük, hogy tehetséggel és szorgalommal előbb utóbb elnyerjük méltó jutalmunkat, de a bizonyos "szerencse faktor" aminek oly sok alakja van lényegesen fontosabbnak bizonyul az első kettő tényezőnél.


Sokszor én is hajlamos vagyok arra, hogy a megnemértett művészek közé soroljam magam, pedig szerencsés vagyok abból a szempontból, hogy sok tehetséges ember közé kerültem, akik inspirálnak és megbecsülnek. Az én "szerencsémnek" köszenhető az is, hogy a Jazzynek köszönhetően betörtem a profi zeneszerzők közé, és végre elismer a média (ami tulajdonképpen ki is merítette az eddig felépített zenei ambícióimat.).

Annó a  "Nobody's Girl" mellett született még egy felvétel Simon stúdiójában. Ebben is én játszottam fel a gitárt - ami nekem nagy szó - de az akkor 19 éves Dan is játszik benne ezt azt.
Sokat énekelntem én ezt a dalt Alexnak, abban reménykedve, hogy majd belém szeret. Ha nem is lett hatalmas  sláger belőle (még) úgy gondolom, hogy a célját elérte!





"Még a budapesti kis lakásomban; egyedül voltam otthon este szomorkásan, és beszédbe elegyedtem egy szimpatikus fotós fiatalemberrel a myspace-en. Tényleg nagyon kedves volt, és felajánlotta, hogy csinál rólam egy pár képet, hogy ne legyek szomorú. Persze tudtam én, hogy mire megy ki a játék, és egyből le is akartam őt beszélni róla - gondolatban. Azon fantáziáltam, hogy milyen jó lenne egy dal, amivel meg lehet "hipnotizálni" a férfiak agyát, egy dal, amitől komolyan vesznek bennünket. Így született meg a "Change your mind"



Persze amikor találkoztunk semmiféle csalafintaság nem történt. Ez a kedves fotós fiatalember becsülettel  megcsinálta a képeket, tök jó barátok lettünk és vagyunk azóta is. Most már bevallom a világnak - Bizony így ismerkedtem meg Fotójoshival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése