2012. május 2., szerda

Fura

hogy amíg otthon voltam minden a zene körül forgott, most hogy itt vagyok a zenében, már nem is izgat annyira. Talán azért van ez, mert  itt Brightonban minden a zene körül forog - nekem már nem kell ezen dolgoznom. És főleg mióta az Ouch-ban (tisztességes nevén az Ouch Music Café-ban) élek, nincs olyan nap, hogy ne halljak zenét, itt van egy saját színpadom és közönségem is ha kell. Az életem tele van zenével, zenészek jönnek mennek, én meg úgy döntöttem, hogy szünetet tartok. Vagyis inkább megvárom az igazit...

Nem sikerült túl jól a szakításunk George-dzsal, a manageremmel, a fejembe szállt a hírnév, ezért otthagyott. Legalábbis ő ezt így látja.  De én szerencsésnek érzem magam, hogy idáig eljutottam, nagyon sokat tanultam és megismertem egy csomó tehetséges és érdekes embert. Ezt a videot a youtubon találtam a minap, amit még Geroge tett fel. Hát így kevertük össze a Happy Song-ot Cralwley-ban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése