2011. december 29., csütörtök

Lánybulik

És így is lett. Legújabb barátnőmtől kaptam az üzit, hogy menjünk el a jazzklubba, de végül egy kis pubban kötöttünk ki. De hogy ne legyen nagyon kínos a dolog, elhívtam még egy ex osztálytársamat a lengyel Mártát, aki hozott magával még egy pár barátot, így 5-en vígadtunk és énekeltünk együtt a fiúval, aki az összes brit kocsmadalt és popslágert el tudta játszani egy szál gitáron. (Néha becsatlakozott mellé egy zavarba ejtően jól éneklő fekete lány, ezért én nem is erőltettem az éneklés dolgot, csak tapsoltam és ügyesen kerültem az A témát.

Ebből a buliból és társaságból fejlődött ki aztán egy rendszeres lánybuli keddenként. Együtt szívtuk a cigiket sutyiban, ittuk a cidereket és beszélgettünk a lelkünkről meg a férfiakról. Amíg meg nem történt baj...

A kép csak illusztráció, a szereplők nem hitelesek - ezen pl vannak fiúk is ami nem jellemző a lánybulikra. :)
(Brunswick Jazzklub)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése