2010. július 8., csütörtök

RELEASE

Nagyon tetszik ez a szó!


Köreinkben elsősorban a lemezmegjelenésre szokták használni. De a google szótár szerint:


főnév

kioldás

szabadon bocsátás

kioldó szerkezet

megszabadulás

ledobás



ige

felment

nyilvánosságra hoz



Már nagyon várom, hogy megtörténjen végre. Egyre feszültebb lelkiállapotban vagyok, és hiába tanulom a türelmet, egyszerűen nem erre képeztek ki. Még mindig nem tudom mikor jelenik meg a kislemez, de már hallottam a végső mixet! El is ríttam magam örömömben, hogy ilyen szépet csináltak a fiúk az én kis dal-gyermekemből. Minden sávot megtartottak abból, amit Bence készített, csak belecsempésztek egy két „petshopboyszos” elemet, ami modernizálta a hangzást.


Már producerek honlapjára is felkerültem: shamelesstalent


Nagyon izgulok, hogy ne kész átverés só legyek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése